SERVICII DE TELECONFERINTA

Solutiile de teleconferinta sunt instrumente strategice de imbunatatire a productivitatii, in special in mediile de business cu o concurenta intensa, in care prioritatile pe termen scurt de imbunatatire a productivitatii si de reducere a costurilor sunt esentiale. Datorita necesitatii de a comunica in timp real cu echipe sau parteneri distribuiti in mai multe sedii locale sau in diferite orase la nivel national, teleconferintele au devenit un instrument de baza pentru comunicare si colaborare. Companiile ce au ales implementarea solutiilor de teleconferinta au beneficiat de o crestere a veniturilor obtinute, de o reducere a costurilor si de eficientizarea activitatii desfasurate.
Linia de teleconferinta va sta la dispozitie 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamâna si nu aveti nevoie de o programare sau rezervare. La o teleconferinta pot participa pâna la 1000 de participanti, numarul apelurilor fiind nelimitat.

Taxa este de 5 euro / pe luna – si include numerotatia si accesul la conferinta 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamâna si timp de inregistrare nemilitata valabil 30 de zile.

Numarul de acces alocat conferin?ei va fi de forma 021-52X-XXXX sau 03XX-52X-XXX (tarif normal), în func?ie de jude?ul ales. De asemenea, se pot adauga pâna la 10 numere adi?ionale de acces din orice jude? al României, sau chiar numere internationale.
Cum îmi organizez teleconferinta?

Le comunicati participantilor data si ora la care veti efectua teleconferinta. Apoi le furnizati numarul de telefon de acces la conferinta si codul de acces pentru participanti. La ora stabilita, toti participantii formeaza numarul de telefon si dupa ce se conecteaza toti, începe teleconferinta. Trebuie sa îmi rezerv un interval de timp pentru teleconferinta?Nu, acest serviciu nu necesita rezervare. Serviciul nostru de teleconferinta va sta la dispozitie 24 de ore din 24, 7 zile pe saptamâna.

 

Cât timp este disponibila înregistrarea teleconferintei?

Veti avea acces la înregistrare 30 zile sau poate fi stearsa manual.

 

Care sunt formatele disponibile pentru accesarea teleconferintelor înregistrate?

Înregistrarea va putea fi ascultata de apelanti folosind un numar de acces, un cod de acces si un numar de referinta speciale (furnizate în momentul crearii contului si în Desfasuratorul convorbirilor). Daca doriti sa descarcati fisierul cu înregistrarea, acesta este disponibil în contul dvs. în format WAV sau MP3, .

Este necesar sa va conectati in contul de utilizator pentru a accesa fisierul. Cât timp este valabil contul meu ?Contul dvs. este valabil pâna în momentul în care nu mai aveti nevoie de acest serviciu sau vi se aduc la cunostinta modificari. Numarul teleconferintelor pe care le pot efectua este limitat?Nu, puteti efectua un numar nelimitat de teleconferinte si puteti detine un numar nelimitat de conturi daca acest lucru vi se pare necesar. Câti apelanti pot participa la o teleconferinta?Numarul maxim este de 100, fara a exista un numar minim necesar de apelanti. Durata teleconferintei este limitata?2 ore per teleconferinta, numarul de ore de teleconferinta pe care doriti sa le efectuati într-o luna fiind nelimitat. Folositi serviciul nostru gratuit de teleconferinta pentru:

 

•Întâlniri de vânzari regionale / nationale
•Lansari / instruire pentru produse noi
•Conferinte cu mai multi distribuitori
•Sedinte de gestionare a echipelor de proiect
•Sedinte ale echipelor transdisciplinare / pe departamente
•Sedinte ale celulelor de criza
•Seminarii didactice / educationale
•Seminarii de motivare
•Sedinte de grup scolar / organizatie
•Sedinte ale echipelor sportive
•Distribuirea de numere de telefon anonime prietenilor online
•Reuniuni de familie
•Prezentari Online
•Prezentari de Vânzari
•Demonstra?ii ale Produselor
•Webinar-uri
•Instruirea Angaja?ilor

Related posts