Servicii call center

In centrul filozofiei de business a noului mileniu se afla Clientii iar o comunicare eficienta cu acestia este esentiala pentru succesul in afaceri.

AVE CONCRETE MEDIA vine in intampinarea nevoilor dumneavoastra prin servicii Call Center la cele mai inalte standarde.

Implementate pe o solutie proprie de Computer Telephony, avand posibilitatea de a raspunde prompt tuturor cerintelor dumneavoastra, serviciile Call Center ACM dispun de arhitecturile tehnice.

AVE CONCRETE MEDIA pune la dispozitie

▪ Facilitati moderne Call Center – spatii special amenajate cu posturi de lucru dotate complet

▪ Numerele de telefon alocate pentru Call Center pot fi atat cu tarif normal cat si numere cu acces gratuit (Green Lines) sau numere Premium Rate

Facilitati Servicii Call Center

▪ Structura arborescenta de meniu vocal preinregistrat (IVR) conform cerintelor dumneavoastra; mesaje preinregistrate de intampinare sau pentru apelantii din coada de asteptare.

▪ Navigarea apelantilor in zone preinregistrate; in cazul programului cu operatoare limitat clientii pot lasa mesaje sau pot primi diverse informatii preinregistrate.

▪ Customizare aplicatie operator conform cerintelor (motiv apel, date apelant, intrare in baza de date cu informatii disponibila, etc.)

▪ Inregistrarea la cerere a apelurilor pentru o verificare ulterioara. Separat de solicitarile clientului, ACM inregistreaza aleator unele apeluri pentru evaluarea si imbunatatirea permanenta a calitatii serviciilor.

▪ Apelurile pot fi inregistrate si de operator prin actionarea butonului de urgenta pentru inregistrare de pe interfata (in cazul telefoanelor de amenintare, hartuire, etc).

▪ Identificare automata a numarului apelantului si posibilitatea de afisare pe ecran a unui istoric al apelantului, provenit din apelurile anterioare. Identificarea apelantului se poate face si dupa nume daca acesta foloseste alte numere de telefon decat cele aflate in baza de date.

▪ Generarea automata de apeluri prin sistemul predictiv pentru aplicatiile de Call Center out-bound – cercetari de piata, telemarketing, telesales, etc.

▪ Furnizarea automata de rapoarte zilnice, saptamanale si/sau lunare cu toate detaliile solicitate.

▪ Posibilitatea suplimentarii rapide a numarului de posturi de lucru.

About The Author

SERVICII INTEGRATE DE TELECOMUNICATII

Related posts